2012-10-22

Vundet to Essie neglelakke! :D

Yay! Jeg har vundet to Essie neglelakke via bloggen: Passion 4 Polish!

De havde en giveaway som var sponsoreret af billigvoks.dk, hvor man kunne vælge to Essie neglelakke man gerne ville have fra siden og så skrive det! :D
JEG VANDT!

Så jeg får faktisk mine FØRSTE Essie neglelakker! (Det er lidt pinligt, I know x'D) Jeg er så glad for det! Endelig kan jeg prøve Essie og udtale min egen mening om det! (Der er ikke noget bedre end sådan noget, am I right?)

Det vil sige at Essies Sexy Divide og A Cut Above er på vej til mig :D

Sexy Divide

A Cut Above

Jeg glæder mig så meget til at prøve dem!! >w<

English summary: I won a giveaway! I'm going to get my very first Essie nail polishes! Because I won two Essie nail polish, and they're Sexy Divide and A Cut Above! I'm so happy :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar