2013-09-07

August månedens Anime på Comic Party bloggen!

Phew, nu har jeg endelig tid til at vise, hvilke anime'er der blev anmeldt på Comic Party bloggen i august!


Der er kun 3 anime'er i den måned, fordi jeg fik den sidste weekend fri, da jeg var til Genki-con ^^
Listen lyder således:
Kiniro Mosaic - En super kær slice of life serie om japanske og engelske veninder.

The Eccentric Family - En komisk serie, der omhandler tanukier og deres hverdag blandt menneskene, samt mysterierne deromkring.
Usagi Drop - En skøn josei anime, med følelse og grin!
Det var nogle okay serier, jeg fik fat i denne gang. Specielt Usagi Drop og The Eccentric Family var skønne og interessante at se! :D
English summary: This post is only interesting for danes, since every review of the animes is in Danish, sorry Guys.

4 kommentarer:

  1. Usagi Drop manga fortsætter en del længere end anime-serien, og lad mig sige det på den måde, jeg tror folk skal være glad for at anime serien slutter hvor den gør, for alt det søde ryger lige som væk ellers.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, I know ^^
      Men derfor er anime'en jo stadig super sød, også mest fordi det jo kun er om, hvor Rin er barn og ikke, hvor hun begynder sine teenage år, som jo er den senere del af manga'en :)
      Men jeg er totalt enig, det søde ville ryge væk, but og well, det er jo en josei, så det passer jo meget godt ;D

      Slet
    2. Jo det er en meget sød anime. Gjorde mig helt i godt humør at se den :)

      Slet