2013-07-01

Juni månedens Anime på Comic Party bloggen!

Så er det tid til at vise, hvilke anime'er jeg har fået anmeldt her i Juni måned inde på Comic Party bloggen!


Som jeg tidligere har nævnt, har jeg jo sektionen "Søndagens Anime Streaming" inde på Comic Party bloggen, og eftersom jeg føler, at der mangler lidt mere manga og anime på min egen blog her, vil jeg derfor i slutningen af hver måned vise, hvilke anime'er jeg har fået anmeldt på Comic Party's blog.

Fra den allerførste går rækkefølgen:

Yuyushiki - En komisk anime, med meget japansk humor. Minder om serien Nichijou.

Mushibugyou - Action fyldt "historisk" anime, med en samurai der kæmper mod gigantisk insekter.

Bodacious Space Pirates - En sci-fi serie om en ung pige, der bliver pirat kaptajn i rummet.

Nyarko-san: Another Crawling Chaos - En parodi anime, der er lige til at dø af grin af!

Fortune Arterial - En lidt kedelig seinen anime om high school og vampyrer.

Det var juni måneds anime, der blev anmeldt! Mange af serierne er virkelig værd at tjekke ud, men der er dog også nogen af dem, som ikke er ligeså spændende som nogle andre.

Tjek serierne ud, hvis de lyder interessante. Der kan trykkes på navnet og så kommer i til en awesome anmeldelse af serien ;D

English Summary: This post is only interesting for danes, since every review of the animes is in Danish, sorry guys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar