2014-12-04

OOTD - Fairy Decora


Eftersom dagen var grå valgte jeg, at moden Fairy Decora passede perfekt til at give et smil på læben såvel, at den her mode passede perfekt til mine Adventure Time negle.
Selve OOTD'et er lidt gammelt, fra midten af November, men som jeg havde skrevet i et tidligere indlæg, så er jeg lidt inaktiv.

Til jer der ikke ved, hvad Fairy Decora er, så er det en blanding af de to japanske gade stile inde for mode: Fairy Kei og Decora.
Decora handler normalt om kraftige farver og ekstremt meget tilbehør, men når det bliver kombineret med stilen Fairy Kei og bliver til Fairy Decora, så er det egentlig bare Fairy Kei med utrolig meget tilbehør (som i kan se på mit outfit).
Fairy Kei handler om at være nuttet og lidt "barnlig" (derfor jeg ikke går så tit i det, jeg er mere til Himekaji nuttet), stilen indeholder tit pastel farver og kan være ret så kær.
Selvom jeg normalt ikke går i noget som Fairy Decora, kan jeg godt forstå de mennesker, som kun går i den stil, man bliver utrolig glad af at pynte sig selv med en masse nuttede hårspænder og smykker, jeg følte mig helt som en legetøjsbutik! Det gjorde mig i hvert fald i et rigtig godt humør :)

Tingene er fra:
Hårpynt: Forskellige steder; Tiger, 100¥ shop og steder i Thailand
Øreringe: Gave fra Amanda
Halskæder: Kanin; H&M, L; J-popcon, Panda; Fatima, Gennemsigtige stjerner; Fra Thailand, sløjfe: Fra Hamburg, Gul stjerne; Gave, Stjernebundt; Fra Hamburg
Armbånd: Gaver
Bolsje ring: Chocomint, købt hos Lolita Desu
Cupcake ring: Pernille Madsen
Andre ringe: Loppemarked, gave og ringe fra Japan
Hættetrøje: Liz Lisa
Kjole: Sango
Leggings: Kvickly
Knæstrømper: No Fall
Benvarmer: 100¥ shop

English summary: I tried out some Fairy Decora which is a street fashion in Japan - it's two street fashions combined: Fairy kei and Decora. Normally Decora is very bright and colorful, but combined with Fairy kei it becomes Fairy Decora which basically is the fashion Fairy Kei with a lot of accessories - as you can see on the pictures of my OOTD :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar