2012-06-26

Hjemmelavet hårbøjle

Set fra siden.

Og når den ses fra siden.

Nu er det vel også på tide, at min hjemmelavede hårbøjle bliver vist! Jeg kreerede den jo faktisk til mit galla sæt, så den matcher min flotte gallakjole!

Tja, der er ikke så meget at sige, udover at det var okay nemt at lave. Jeg havde jo en hårbøjlebund i forvejen fra Stof&Stil, så det var jo bare om at beklæde den. Jeg har beklædt den med sort silkebånd fra Søsterne Grene og så brugte jeg en limpistol til at lime det på ;D
Som i kan se, har jeg valgt at det skulle gå skråt.
Derefter har jeg brugt sort silkebånd fra Stof&Stil, den breddeste de har (Kan ikke lige huske bredden), og så skabt jeg sløjfen. Derefter tog jeg resterne af tyllet fra min gallakjole og skabe den anden sløjfe~ :D
Og så er der en lille midte med sort silkebånd beklædt med tyl. Og så er den sorte sløjfe syet i siden fast til hårbøjlen.

Sløjfen er sat skrå på, så den går langs håret :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar