2012-06-14

Starlight Magazin 9 er ude!

Forsiden! (Som jeg har tyvstjålet fra Sa-chans indlæg ;D)

OH MY GAWD! Det er endelig ude! :D

Starlight Magazin nummer 9 er ude!
Jeg har glædet mig så meget til det! Og det er ikke kun fordi jeg har mine første negle tutorials med. Temaet var overordnet Sailor Lolita, så det glæder man sig self til!
Desuden har jeg lige læst om "Shopping i Tokyo", hvilket jeg er rigtig glad for er i, for jeg havde faktisk tænkt på, hvor mange af lolita butikkerne egentlig var henne i Tokyo, tusind tak for den artikel! Nu ved jeg, hvor jeg skal hen, når jeg engang kommer til Tokyo :D

Og som jeg hurtigt nævnte tidligere er mine første to negle tutorials med! Hele to! Jeg havde kun regnet med, at de ville vælge den ene, af tutorialsene jeg sendte, men de valgte begge to! Det er super vildt! (Psst, den ene er på side 46 og den anden på side 48-49 ;D) Så nu har du bare at trykke på linket i bunden og prøve at lave designet på dine negle~! Haha xD

Jeg håber i vil nyde bladet ligeså meget, som jeg gør :D 

Skynd dig at trykke her, så du kan læse det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar