2013-03-04

En tur til Roskilde

Min japanske veninde, Noe, havde ikke været i Roskilde før (Det viste sig så, at hun faktisk havde været i Ros'Torv før, uden hun vidste det), så vi tog en tur til Roskilde! :D
Vi var først på Hestetorvet og derefter i Roskilde Domkirke, for at se alle de kongeliges kister xD


Vi tog ind på Ros'Torv bagefter og købte chokolade i Frellsens, samt kage, te & smoothie i caféen Mammamia og totalt hyggede :D
Jeg fik selvfølgelig købt nogle ting i Panduro og Esthetique, hvilket kan ses nedenunder.



Jeg fik købt 5 vedhæng og en kæde. Normalt ville jeg ikke købe smykkekæder i Panduro, da det koster så ufatteligt meget iforhold til mængde rabat o.lign. fra bladet Creative, men den antikke guldfarve kæden har, kan man ikke få i Creative.
Som i kan se fra venstre øverste hjørne og hen, købte jeg en tekande vedhæng i antikguld til 36 kr., derefter en kamé simili vedhæng i marineblå til 34 kr. og endnu et vedhæng i antik guldfarve, hvilket er et spejl og to hjerter til 36 kr. Så købte jeg jo den antikke guldfarve kæde til 36 kr. Et spejl i sølv og et kande & kop sæt som vedhæng begge til 36 kr. stk.
Det vil sige, at det blev 214 kr. i alt >.<



Som sagt fik jeg også lige købt lidt i Esthetique, hvilket var fire neglelakker til 25 kr. stk.!
Den første er OPI's You Callin' Me a Lyre? - hver gang jeg ser en OPI til billige penge, såsom 25 kr., må jeg bare eje den ligemeget, hvilken farve den har!
Af de Gosh neglelakker jeg fik købt var: Black Passion 553, Raw Rose 611 & Blissful 610.
I alt blev det jo så 100 kr. xD
Men udover mit småkøberi, havde jeg en super hyggelig dag med Noe, og jeg synes det er utrolig skønt at tage på caféer med hende :D

English summary: I took my japanese friend, Noe, with me to Roskilde, because she hadn't been there before. We went to a Café and I bought some nail polishes as well as some pendants for making your own jewelry. I had a very lovely and nice day! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar