2013-03-22

Irland og J-popcon!

Så er jeg endelig hjemme fra min studietur til Irland! :D
Jeg tog afsted i mandags og weekenden inden var jeg til den danske manga og anime convention, J-popcon~!

 
Nu er dette lige en hurtig update, til at fortælle jer alle sammen, om hvorfor jeg ikke har lavet nogle seje indlæg i denne uge, med alt det jeg skal vise jer! Og det er self, fordi jeg ikke har været i Danmark, men i Irland på studietur!
Der har ikke været andet end regn og regn, men det har ikke forhindret mig i at shoppe til langt ud på aften~ Mit eneste minus var, at jeg var forkølet fra dagen vi tog derud, så jeg har bestiget et bjerg, gået i regnvejr hver dag, taget i teateret, shoppet og alt muligt andet samtidig med, at jeg ikke kun få vejret særlig godt og det brændte igennem min hals. Er jeg bare lige hardcore, eller hvad? xD

 
Når, men dette var en hurtig update om, hvad jeg har lavet, og nu hvor det er påskeferie, skal jeg nå en helt masse inden skolen starter igen.
Jeg stabler bl.a. også en convention på benene, som hedder Momo-con. Den holdes her i påsken d. 28-29, og hvis du er mere interesseret og gerne vil dukke op til den, jamen så tryk her.
Mere info om den con, kommer op på bloggen om nogle dage :D

Der kommer helt klart meget mere om alt det jeg har oplevet i den her måned, og alt det jeg har købt, så glæd jer! :D

English summary: I was in Dublin in Ireland for my student trip and I just got home today. And before Ireland I went to a danish manga and anime convention, called J-popcon, which was so awesome! :D
There's going to be more about the convention and Ireland, and of course I'm going to show everything I've bought in some days! :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar