2013-04-09

Neglelakker fra Irland

Jeg tænkte, at alle de neglelakker jeg fik købt mig i Irland skulle have et indlæg helt for dem selv. Så her har vi dem alle så, jeg fik købt ret mange mærker, som vi ikke har herhjemme, hvilket jo altid er dejligt :D


Fra venstre mod højre kan der ses: Hugo Moss i mærket Catrice, Lights-Camera-Glitter i mærket NYC (New York Color), Damson Dream i mærket No7, Chameleon Pink fra Barry M og Amethyst Glitter også fra mærket Barry M.


Så fik jeg købt en masse af mærket Essence, og som i kan se fra venstre mod højre er der en Essence fra deres Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 Collection som hedder Alice Had a Vision - Again, den næste neglelak er fra samme serie, men går under navnet Jacob's Protection. Derefter har vi to neglelakker af Essence Nail Art Special Effect Topper, hvor den første hedder Circus Confetti og den næste har navnet Mrs and Mr Glitter. Til sidst har vi en Essence Colour & Go ved navn Time for Romance.


Så har vi tre andre fra Essence Colour & Go, så fra venstre og hen er der We Rock the Green, Absolutely Blue og Party Princess. De to sidste er fra Claire's, og de har desværre ikke noget navn, så det er bare en lilla glimmer og en blå & rød glimmer.
Så jeg fik simpelthen købt mig 15 neglelakker i alt, super lækkert!
English summary: So this is all the nailpolishes I bought in Ireland, the names of the nail polishes is highlighted and when you look at the picture you go from left to right :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar