2014-02-12

OOTD: Ny bluse


Jeg fik den her bluse i julegave af min kæreste, men eftersom, at vi bestilte den få dage inden jul, kom den først en uge eller to siden, da den er langvejsfra!
Jeg valgte den ud fra siden Storenvy, da de har en masse asiatisk inspireret tøj. De normale ting er lidt dyre har jeg hørt fra andre, men det er det eneste sted, hvor de har en masse lækkert asiatisk tøj, så jeg er derinde hovedsageligt for det :)

Jeg synes, den her bluse er super kawaii (cute) og passer rigtig godt til mig! Samt den er dejlig blød og kattet! Den passer perfekt til min gaderobe~
Jeg elsker den virkelig!

Der er ikke rigtig gjort noget ud af mig selv, da jeg synes blusen var nuttet for sig selv.

English summary: I got this new blouse from my boyfriend, and I really love it 'cause it's so cute!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar