2014-02-26

Outfit - Lyserød nederdel


Mit Outfit for lidt under en uge siden!
Jeg havde ikke lige tid til at lægge det op før nu :U
Min frisure kommer her fra, godt nok står der, at frisuren er til langt hår, men den virker også på mit skulderlange tykke hår :)

Jeg ville gerne vise min nye lyserøde nederdel frem, fordi jeg synes den er SÅ sjov! Den er lavet af sådan noget skumlignende materiale, så den strutter sådan helt af sig selv.
Jeg gik rimelig meget japansk i den med stilen, og jeg synes tøjsættet i sig selv er mega kawaii!
Tingene er fra:
Hat: Vundet i julebanko
Øreringe: Købt i Hamburg
Halskæde: Købt i Hamburg
Trøje: New Yorker
Nederdel: H&M
Termo leggings: Kvickly
Overknee strømper: Netto
English summary: Just showing an outfit I had on one of the days last week. I find the clothes so cute together and very japanese! It's also a new skirt, and I really wanted to show it as well :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar