2014-02-20

OOTD - Skolepigeuniform!


Her er mit Outfit of the Day!
Jeg blev inspireret af japanske skolepigeuniformer, så jeg hev lige der her ud af skabet!
Nederdelen og cardiganen er en af de nye ting i min gaderobe, så nu fik jeg endelig en mulighed til at have det på, eftersom at vejret ikke føles ligeså koldt længere.
Jeg synes, sådan nogle skolepigeinspirerede outfits er SÅ nuttede, og det er klart derfor jeg nogen gange går i det, tihi~
Tingene er fra:
Hårbånd: Fra dengang jeg var lille - kom i et Prinsesse blad og skulle forstille at være til Snehvide!
Sløjfe om halsen: Et almindligt satinbånd fra en rulle købt i Stof&Stil
Skjorte: H&M
Nederdel: H&M
Cardigan: H&M
Termo leggings: Kvickly
Overknee strømper: Netto
English summary: My Outfit of the Day - it's inspired by a japanese schoolgirl uniform, kawaii, right?!

2 kommentarer:

  1. Elsker det!
    Som taget ud af et manga hæfte :D

    //janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :3
      Haha, det kan man vel godt sige, at det er xD

      Slet