2013-12-29

OOTD: Ny kjole!

Her er mit OOTD! :D


Det var faktisk fra i går, fordi jeg var inde og bytte nogle julegaver med min mor, men tys tys om det! Tryk på billedet, så bliver det større!
Det er en helt ny kjole, som jeg har fået i julegave, fordi jeg ønskede mig den. Jeg synes den er super kawaii (nuttet), og jeg kunne ikke vente med at have den på!
Det var rigtig svært at finde den i min størrelse, fordi alle folk åbenbart bruger XS. Jeg var i tre H&M'er i vidt forskellige byer, og jeg fandt den til sidst i Roskildes H&M på Ros' Torv, gudskelov! Ellers ville jeg ikke have fået den i julegave af min mor (vi gik ud og shoppede sammen, så jeg kunne få noget tøj, jeg kunne passe og gerne ville have. Min mor og jeg har ikke samme smag i tøj).
Tingene er fra:
Hat - Vundet i julebanko
Halskæde - Merchandise: NANA, fra Genki-con
Kjole - H&M
Cardigan - Gina Tricot
Ring - Chocomint, fra Lolita Desu
Termo leggings - Kvickly
Benvarmere - Matas
Nu er det her jo så en af de julegaver, jeg fik, men bare rolig, jeg skal nok vise alle de andre lækre gaver! :D
English summary: OOTD! It's a new dress I got for Christmas, I couldn't wait to go around in it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar