2012-07-28

Japansk sommerkursus på Bosei


WEEEHU! Jeg skal en uge til idrætshøjskolen Bosei ved Præstø i morgen! :D

Men lige før jeg fortæller noget mere om det, undskylder jeg lige for ikke at have været på nettet og updateret med nye indlæg. Vi har stadig ikke noget trådløst internet, og kun en person kan være på ad gangen. Så har jeg været sammen med min kæreste, og der fylder computeren og bloggen desværre noget mindre ^^'
Udover alt det, så har jeg været rundt og set forskellige ting, gået turer og hygget herhjemme, så det er egentlig derfor jeg ikke har været på.

Nu tænkte jeg, at det var på tide med et indlæg, da jeg jo heller ikke er hjemme i næste uge, og jeg ved ikke, om jeg får skrevet nogle indlæg på højskolen.

Jeg glæder mig virkelig meget til denne her uge! Jeg skal nemlige prøve kursuset som hedder 'Japansk Sommerkusus', det er højskolens japanske linje jeg får et kig på.
Jeg har allerede tænkt over, at jeg virkelig gerne ville gå på højskolen efter gymnasiet, så derfor har jeg valgt at tage denne her uge, for at se om det virkelig er noget for mig. Hvis det er, så skal jeg til at spare op, så jeg kan spare lidt på min børneopsparing, som jeg havde tænkt mig at bruge til det.

Det her kursus har kostet 3.350 kr. fordi jeg er under 18 år, ligeså snart jeg er over ville det koste 4.100 kr. Jeg glæder mig virkelig meget, og de har sendt mig skemaet i løbet af ugen, og det ser virkelig godt ud, det bliver er hyggelig uge! Jeg har taget billeder af skemaet, så i også kan se hvilken leg det bliver :D

Den første del af skemaet :D

Anden del af skemaet ^^

Se! Det virker utrolig spændende :D
Tilgengæld bliver jeg helt alene, jeg kender ingen derhenne, så det bliver noget af en udfordring. Jeg er meget genert, så jeg vil helst gå med en jeg kender, men jeg kender ikke rigtig nogen med hobby inde for japansk ^^'
Men nu har jeg taget mod til mig og er hoppet ud i det! :D

English summary: I'm going to a danish school called Bosei for a week to try out their japanese subject, to see if I'm going there after High School or not :D
So I'm not home in this upcoming week!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar