2012-07-28

Otaku genbrug - En pakke ind ad døren

Nu vil jeg få jer mennesker op for en meget smart ting! Det kaldes 'Otaku genbrug' ;D
Haha, ej, det er bare sådan nogle forskellige grupper inde på facebook, som tillader en at sælge sine manga, anime, cosplay, merchandise ting og sager til andre, som måske hellere vil have det.
Det er selvfølgelig brugt, men det er rigtig godt for os der ikke har så mange penge, og der er faktisk utrolig mange, som gerne vil sælge deres ting.
Jeg er medlem af nogle af grupperne, eller rettere sagt, to af dem. Du kan finde dem her og her, hvis du også er interesseret i en masse gode køb :D

Min pointe er faktisk, at jeg selv har købt noget af en som kalder sig "Yuki" på Facebook, jeg er ikke sikker på om jeg må skrive hendes rigtige navn, så det lader jeg være med :)

Dadadadam! Jeg fik pakken i dag! Yay! Lige inden jeg skulle til kursuset på højskolen Bosei :D
Jeg købte ION af Arina Tanemura, en af mine fave mangaka's. Jeg havde regnet med at købe den til Genki her i august, men det behøves ikke, da jeg kunne købe den brugt til 30 kr! I butikken koster den 72 kr., så det er jo mega lækkert! :D
Den næste jeg købte til 30 kr. af Yuki var Princess Ai: Encounters, skrevet af en masse forskellige mangaka's. Jeg samler på ting med Princess Ai, så det glædede mig helt vildt, at hun havde den og gerne ville sælge den :D

Her er pakken :D

Her er jeg ved at åbne pakken!

Og her er de to bøger! :D

Nu er jeg så i gang med at læse dem, inden jeg skal afsted til sommerkursus!

English summary: I just bought the mangas ION and Princess Ai: Encounters used from a girl on Facebook, I'm so happy about it! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar