2012-07-04

Kirsebærblomsterne udspringer

Nu er det også på tide, at min vandmalings kunst bliver fremvist :D
Nu viste jeg godt nok billedet med Malina Rumera (En OC af Sakukko) for ikke så lang tid siden, men dette billede er faktisk kreeret før Malina! :U
Her viser jeg lige noget af processen på den, og en close-up, som bonus til det endelige resultat, som selvfølgelig er blevet opdateret på Deviantart, den kan forresten ses her og i bunden af dette indlæg, of course ;D
 
Et billede af arbejdsstedet - work in progress!

Som i kan se på det øverste billede, er billedet under arbejde xD 
Det er lidt trist nu, og vinteragtigt, men med nogle enkelte nuancer og farver, skaber jeg hurtigt et sommerbillede, da det er mit mål :D

Et close-up af min japanske kvinde med ryggen til, hun har en yukata på.

Jeg syntes det ville være rigtig godt med et close-up, også mest fordi, jeg blev så glad for parasollen jeg fik farvet. Jeg synes den er rigtig flot, også selvom der ikke er nogen blomster på. Det tog mig stort set også en time og en halv bare for at få lavet den parasol xD

Her er det færdige resultat, taget med kamera.

Som i kan se brugte jeg bare nogle forskellige lyserøde nuancer, for at skabe den der flotte japanske kirsebær festivals tradition, nemlig kirsebærtræerne! Jeg elsker jo japanske ting, så selvfølgelig ville jeg lave et japansk inspireret billede. Jeg synes det gik rigtig godt, når man tænker på, at det er ud af fri hånd ;D

Her er det færdige resultat, bare scannet ind. 

Det engelske navn er Cherry Blossom, forståeligt nok, og jeg elsker virkelig de lyserøde farver der kom ind i billedet, det gjorde det meget bedre. Totalt sommeragtigt frem for den triste følelse det gav før.

Tja, det var så lidt fra tegnehjørnet, husk alt er © mig, og at materialerne er vandmaling, da jeg jo har et lille flip med det for tiden ;D

2 kommentarer:

  1. It is so beautiful !

    http://FumixLand.blogspot.fr/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks alot :D
      And thanks for following my blog, and yours is so cute! :D
      Since I'm writing in my motherlanguage, which is danish, would you like me to make a little resume of the things I'm writing about in the bottom of my posts in english? ^^

      Slet