2012-11-06

En 18 årigs teselskab!

Jeg blev 18 i fredags (d. 2), så jeg har haft SUPER travlt, mere tralvt end jeg plejer ^^'
Tja, jeg holder normalt ikke fødselsdag, men nu blev jeg 18, så jeg tænkte, at det ville jeg egentlig gerne. Og som den lidt utraditionelle person jeg er, ville jeg ikke holde en fest (Det er bare ikke mig, det ville jeg fandme ikke gide) så i stedet inviterede jeg 16 mennesker til et teselskab d. 3 november! :D
Ud af de 16 kunne 10 komme, så det var alligevel ret mange i min verden. Jeg havde inviteret forskellige folk, så det var ikke alle, der kendte alle. Derfor introducerede vi lige, hvem vi var og hvor de kendte mig fra.
Jeg havde bagt omkring 11 forskellige kager (Småkager, tærte, kager, muffins osv.), så jeg havde været oppe til klokken halv 5 om morgenen for at blive færdig med dem - gæsterne ville komme klokken 14, så jeg kunne lige nå at sove lidt xD

Her skærer jeg for! :D
Haha, jeg fik min mor til at pynte resten af kagerne da gæsterne var kommet xD

Et billede af bordet og mine gæster - der mangler dog en på dette tidspunkt ^^'

Min kæreste der skær den næste kage~

Mig der er super happy og åbner en gave! :D

Og en teaser til, når jeg skal vise mine gaver til alle jer herinde xD

Jeg var SÅ glad! Jeg kunne ikke lade være med at smile, jeg elskede virkelig den dag :D
Jeg havde forresten min elskede Angelic Pretty Classical Champagne nederdel på! Desværre havde jeg ikke en hvid bluse der ville passe til den, så jeg måtte nøjes med noget sort.. Det var ret trist..
Men jeg havde købt tilbehør til, nemlig øreringene og den store sløjfe i mit hår! - Det kommer i self også til at se et indlæg med.

Jeg fik nogle rigtig dejlige gaver og det glædede mig virkelig at de alle sammen kom forbi. Vi havde det SÅ sjovt! Vi spillede et spil, hvor man ikke må sige ja eller nej, og det var utrolig sjovt, fordi folk sagde alt muligt der kunne misforståes og ting der var virkelig underholdende at høre på. Vi sang også SingStar, snakkede og legede med sammensætninger af Jelly Beans~

Så jeg var virkelig glad for, at jeg holdte det teselskab, også selvom jeg stadig render rundt og æder kage konstant nu, fordi jeg har så meget tilbage x'D

English summary: I had a teaparty for my 18th birthday! I was SO happy, it was really funny and I'm glad that all my guests came! It was a long time ago I had seen some of them, so it made me happy :D
I got some nice presents, so you can look forward to a new post in some days with my presents in it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar