2012-11-28

Kunstneriske updates!

Nu tænkte jeg, at det var på tide, at vise de to sidste nye kreative ting!
De er allerede oppe på min deviantart bruger, så det er egentlig bare lige en update til jer, som kun ser min blog, og fordi jeg er egoistisk nok til at vise mine tegninger herinde, selvom de allerede er sat op på kunstsiden ^^'

Kan ses her og er © mig

Karakteren er © Patrich og tegningen er © mig - den kan ses her.

Den første tegning er af min originale karakter (OC) ved navn Emiko, jeg har tegnet hende i klassen, hvilket er derfor, jeg var for doven til at tegne hænder - det gælder ikke om at tænke over, hvad man tegner, når man sidder i klassen og hænder i det øjeblik krævede vist virkelig koncentration fra min side! Jeg synes tilgengæld, at hendes design blev rigtig godt, hvilket også er derfor jeg har taget lille Emiko-chan til mig.

Den anden tegning er af en karakter ved navn Hina Noriko. Det er en fantegning af en af mine venners karakter. Jeg læser manuskriptet til hans manga Never Ending, og Hina tog mig virkelig med storm! Jeg måtte bare tegne hende! :D

Det var så lidt fra det kreative hjørne!
Har du også kreeret noget kreativt for tiden?

English summary: Showing off my latest drawings, I'm terrible to make my drawings done, but sometimes it actually happens! The first one is my original character Emiko and the second is a fanart of Hina Noriko, who is one of my friends' character ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar