2012-11-09

Fødselsdags gaver!

Nu hvor jeg havde fødselsdag, fik jeg jo også en masse lækre gaver! :D
Dette indlæg er dedikeret til at fremvise alle mine skønne gaver! Der er jo ikke noget bedre end at vise nye ting og sager frem, og jeg fik en masse nyt!


Af mine to veninder Sarah og Heidi, fik jeg en bog om mine minder - det var en virkelig dejlig gave, og den var super sød. Der var gæstesider i den, så folk der var der, kunne skrive tillykke til mig :D
Og de havde fremkaldt en masse dejlige billeder, og skrevet en masse skønne minder under dem.
Heidi havde også lagt en bonus gave, nemlig en dejskraber fra Tupperware!! Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg så den, for det var lige den jeg havde sagt, at jeg ønskede mig til det sidste Tupperware party hjemme hos Heidi! - Hvis hun dog bare havde kommet med den dagen før, kunne jeg havde testet den på alle kagerne til teselskabet. Der stod jeg lige og manglede den xD


Af min bedste venindes (Katrine) kærste, Stefan, fik jeg to neglelakker! Det er en Rimmel 035 Wine Not og en Gem Crush fra Sally Hansen kaldet Be-Jeweled! Yay! Lige fra ønskelisten :D


Katrine, min bedste veninde, havde bare købt stort ind til mig! Det er en virkelig stor og dejlig gave at få som 18 årig, og der er bare det hele i! :D
Jeg fik flotte hyggesokker (Hvem ELSKER dog ikke hyggesokker?!), æblete, som er lidt syrlig. Hårpynt i form af sådan nogle hvide puffede blomster (Puffethed er lige mig), en ringholder - nu har jeg endelig en plads til mine ringe, så de ikke flyder på skrivebordet og så en masse neglelak!
Fra venstre mod højre er der en Barrier-Base fra Mavala, som stod på ønskelisten, samt en Gem Crush fra Sally Hansen kaldet Showgirl Chic. Derefter kommer Essies Armed & Ready, Lights og Action!
Næste række fra venstre mod højre ses Pink Dot af Nubar, Die Another Day fra Skyfall Collectionen af O.P.I., Electrify fra China Glazes serie med Hunger Games.
På næste række kan O.P.I.'s Alpine Snow og Blue My Mind ses, samt det kort hun gav mig~
Jeg glæder mig virkelig til at prøve alle lakkerne, de er super flotte hele bundet, og det bliver en fryd at prøve dem på :D


Så har jeg fået to gavekort til Matas. Den ene af min kærestes mor, Pia, som var på 300 kr. og den anden af Katrines mor, Linda, som var på 100 kr. Det er altid dejligt at få gavekort til Matas, da de har så mange lækre ting!


Så fik jeg et gavekort til Faraos Cigarer på 1000 kr. af min kæreste, Jacob :D
Nu skal jeg ud og gøre min samling større, yay! For jeg ved at omnibus volume nr. 2 med Kitchen Princess er udkommet! Samt jeg skal have nogle flere manga'er af Arina Tanemura, Yuki Kaori og havde overvejet af købe Wanted af Hino Matsuri.


Så fik jeg volume nr. 17 i Fairy Tail af min veninde Cecilie. Jeg manglede den i serien, så det er jeg rigtig glad for, og den blev self læst med det samme xD
Så fik jeg sådan en sølv rose af min bedste ven Esben (In my world he's called Ebber) og 100 kr., så det er jo bare super sødt af ham :D


Af Sarah (Ikke den samme som den første) fik jeg en O.P.I. ved navn Warm & Fozzie, og det er virkelig også, hvad jeg tænker, når jeg kigger på den. Og det er vist lige vejr til den for tiden, am I right?
Jeg fik også de super søde lyserøde hårsløjfer. Jeg prøvede dem allerede i tirsdags, så jeg ved, at de er virkelig pæne til rottehaler.


Til sidst fik jeg lokket min mor til at købe Chrono Crusade serien brugt til 250 kr. til mig, alle 8 volumes. Da det er en lidt old school serie, kunne jeg mærke, at den måtte jeg bare eje, også selvom den er på dansk.

Udover hvad der kan ses her, fik jeg også 1000 kr. af min far, hvor jeg er godt i gang med at bruge 290 kr. af dem på en Sailor Lolita inspireret kjole, yay!
Jeg fik også 5000 kr. af min mormor og morbror, som jeg havde tænkt mig at ligge mest af i puljen til mit højskoleophold.
Hvad jeg har fået af min farmor, min ven Stefan og min veninde Jennifer, ved jeg ikke rigtig endnu, men når jeg finder ud af det, kommer der et indlæg om det ;D

Uh, og mange tak for alle de fantastiske gaver, jeg havde sådan en dejlig dag, og jeg smilede konstant, fordi det var så sjovt! Mange tak til alle mine venner!

English summary: Showing of all my presents from my birthday :D I got alot of great things and it was such a happy day, so I'm really thankfull to all my friends!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar