2012-11-09

Lolita Accessories~

Lige inden min fødselsdag var jeg ude og købe tilbehør til min Classical Champagne nederdel fra Angelic Pretty, da jeg selvfølgelig skulle have den på til mit teselskab! Jeg har jo fået den i fødselsdagsgave af min mor, og jeg elsker bare at have den på, den er bare så super komfortabel!

Af tilbehør købte jeg så to store lyserøde sløjfer! De er super søde og rigtig pæne i mit mørke hår. Så købte jeg også lyserøde kage øreringe.
Faktisk havde jeg et par lyserøde kage øreringe som Louise Vangsted, havde skabt, men desværre mistede jeg den ene af dem )':
Jeg var super ked af det, da det skete, for det var virkelig nogen af mine yndlings øreringe! (Jeg havde faktisk tænkt mig at spørge, om hun ikke kunne skabe en magen til, så jeg kan få dem igen :'D)

Sløjferne og øreringene i normalt lys

Kage øreringene med blitz

Begge "accessories" er købt i butikken True Colors, de har nogle virkelig dejlige ting, og hende der ejer den, er super sød at snakke med! Jeg elsker bare deres koncept med at de sælger alternativt tøj i masser af farver! Det er helt klart min fave butik af dem alle!

Sløjferne kostede 59 kr. stk. og det var de sidste to hun havde tilbage, jeg var super heldig! Kage øreringene kostede 89 kr. stk. og er super søde :3

Jeg er rigtig glad for, at jeg købte det Lolita tilbehør, for det passer perfekt til min Classical Champagne og jeg elsker at gå rundt med de to store sløjfer. De passer til rigtig meget af mit tøj, og hvis to er lige i overkanten, så kan man jo bare bruge den ene ;D

English summary: I bought Lolita accessories for my Classical Champagne Lolita skirt. I bought two big pink bows and some cake earrings! I really love the accessories, and I bought it in a shop called True Colors. So if you're ever going to Denmark, you should visit that shop in Copenhagen! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar