2014-04-01

OOTD - Stjerne jeggings!


Outfit of the day! (Det er faktisk for nogle uger siden, men jeg har stort set det samme på i dag xD)
Det er et ret simpelt outfit, men det er ikke for så lang tid siden, at jeg købte disse jeggings med stjerner på til 70 kr. i H&M, og jeg synes de er SÅ awesome!
Jeg blev endnu en gang inspireret af japansk streetwear og skabte en simpel version af det.
Tingene er fra:
Øreringe: Købt i Hamburg
Gul stjerne halskæde: Fra en knallert, jeg åbnede en juleaften
Tre på stribe sølv halskæde: Fra et af årene til J-popcon, den er fra serien Lucky Star
Stjerner i et bundt halskæde: Købt i Hamburg
Ring: Chocomint, fra Lolita Desu
Trøje: Gina Tricot
Jeggings: H&M
English summary: My OOTD, I'm showing a simple outfit inspired by japanese streetwear :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar