2014-04-14

Fredagstur i Tivoli

Så var jeg i Tivoli her i fredags!
 
Min veninde og jeg, der fejrede hendes fødselsdag
 
Normalt tager jeg virkelig ikke i Tivoli, fordi det er så dyrt, men min veninde Vicky havde fødselsdag for nogle dage siden, og hun ville vildt gerne i Tivoli, så selvfølgelig sagde jeg ja, til at vi kunne tage derind!
Vi skulle have været en mere, men hun kom landede alt for sent i lufthavnen fra Athen, til at hun kunne nå det.
 
Et billede ved det asiatisk inspirerede hjørne - lige min kop te! 

Kirsebærtræerne er i fuld udspring!
(Desværre vil Sakura Festivalen komme lidt for sent til udsprængningen igen i år)
 
Det var super hygge og virkelig sjovt, og timerne fløj bare af sted! Det endte med at blive mørkt, og vi havde grinet og skreget i forlystelser det meste af dagen~!
 
 
Vi blev enige om, at det helt klart ikke var sidste gang, vi skulle i Tivoli sammen!
 
English summary: I was in Tivoli last Friday to celebrate my friend Vickys birthday~ It was a very funny and great day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar