2014-04-22

OOTD - Mere cool end nuttet?


Så var der lidt mere koreansk fashion over mit OOTD nogle dage tilbage. Jeg går ikke op i koreansk mode, men det med vesten udover en T-shirt var vist populært på et tidspunkt, så vidt jeg erindrer - men faktisk skulle jeg bare i skole for at aflevere min AT, så jeg smed egentlig bare noget på, at det blev ret så smart var bare et tilfælde!
Dette outfit er langt mere cool end min normale nuttede stil, og jeg vil sige, at det her går også meget hen mod det tøj, jeg bare tager på, hvis jeg er i tidsnød om morgenen, eller hvis det er hammer koldt (og det er det nærmest altid i Danmark!).
Tingene er fra:
Hat: Vundet til Julebanko
Sløjfe halskæde: Købt i Hamburg
Vest: Genbrugsbutik, men der står H&M i den
T-shirt: 1982
Jeggings: H&M
English summary: I'm showing an OOTD from a week or so ago. This outfit is more korean inspirered and way more "cool" than my usually cute style - it resembles the clothes I wear on days when I don't have time to think about my clothing :U

Ingen kommentarer:

Send en kommentar