2014-04-15

OOTD - Hjemmestrikket trøje


OOTD~!
Jeg skulle godt nok kun ud at handle i dag, men jeg havde lyst til at have noget nuttet på.
Endnu en gang er mit outfit inspireret af den asiatiske nuttethed.
Jeg fik endelig fundet ud af, hvordan jeg skulle bruge den hjemmestrikkede trøje, jeg har fået af min svigermor, så den ville komme til at se nuttet ud. Det gør mig virkelig glad, for den er super skøn!
Tingene er fra:
Hårbøjle: Fra et Prinsesse magasin dengang jeg var barn
Øreringe: Købt af Louise Vangsted
Halskæde med nøgle: Købt af Louise Vangsted
Halskæde med kors: Købt i Hamburg
Trøje: Hjemmestrikket af min "svigermor"
Nederdel: H&M
Termo leggings: Kvickly
Benvarmere: Matas
English summary: Just showing my OOTD, I finally figured out how to use the homemade sweater, I got from my boyfriends mom, to look cute! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar