2012-04-30

Sakura Festival~

WUHUE! SAKURA FESTIVAL, GO!

Tja, der var Sakura Festival denne weekend inde på Langelinie, og jeg var lige et smut forbi om søndagen. Til jer der ikke ved det, er Sakura Festival, en japansk festival, hvor der bliver fejret kirsebærblomsternes udspring.

En cosplayer på scenen :D

Den frokost vi købte - Onigiris og kylling.

Te-cermoni stedet.

To cosplayers fra Kuroshitsuji (Black Butler).

De søde kirsebærblomster vi hylder og hygger under :D

Og så lige et billede til at demonstere, hvor mange folk der var!

En japansk traditionel dans var i gang.

Det eneste ærgerlig var at jeg ikke kan lide fisk (Det er ret fail, når jeg nu kan lide Japan så meget), så jeg kunne ikke lide Onigirierne, da der var laks og tun inde i dem, men fik at vide af min kæreste, at de var ret så gode. Jeg købte japansk bager mad i stedet, hvilket var Melon pan og Green tea roll - der kommer indlæg om dem senere!

J-popcon havde ikke særlig mange cosplayers oppe, hvilket var ret så synd, for der var ellers ret mange. De hoppede så op på scenen senere, da den var fri ;D
Der var sygt mange mennesker! Mange flere end sidste år! Eller også var det bare fordi det var søndag, og sidste år jeg var der, var det lørdag.

Men alt i alt, var det utroligt hyggeligt og dejligt at være der. Jeg kommer selvfølgelig også et smut forbi næste år, hvis jeg ikke er booket totalt den weekend ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar