2012-08-05

Gosh - Miss Sweety 595

Et billede taget langt fra i skygge.

I naturligt lys.

Zoom på farven.

Nu har jeg så officielt fået testet en "nude" neglelak! Jeg er generelt ikke til "nude" neglelakke, da jeg synes de er utrolig kedelige, og kedelige neglelakke skal bare ikke på mine negle ^^'
Tilgengæld må jeg sige, at en "nude" neglelak giver et klassisk look og et mere "clean" udseende, hvis man bare skal have et eller andet på.

Farven er fra en udgået Gosh serie, den hedder Miss Sweety 595, og den er ærlig talt en virkelig flot klassisk "nude" neglelak. Den har en mere mat overflade end mange af deres andre neglelakke, hvilket også gør at farven langt fra er iøjenfaldende. Den kan klart anbefales til tæerne, da en utrolig kraftig farve til tær ikke altid forekommer pænt.

Farven slidte ikke hurtigt af og den fik ikke rigtig ridser i lakken. Selve billederne er taget nogle dage efter at jeg havde påført den, så den holder sig virkelig flot.

Børsten er god, den er en normalt bredde og ikke super blød. Den er en god blandning af lidt imellem >w<
Selve neglelakken tørrer på omkring en halv time, så det er der ikke mange problemer med, hvilket altid er en dejlig ting.

Tilgengæld lugtede den ikke ligefrem særlig godt. Men som altid væner man sig til den lidt kraftige lugt ._.

Neglelakken har jeg købt i Esthetique til 25 kr., og den kan anbefales til folk inde for den "nude" genre i neglelak ;D

Neglefact: Vidste du, at den gennemsigtige topcoat du putter på din neglelak bliver slidt af inde for de første dage? Derfor skal man helst putte nyt på hver anden dag, hvis neglene skal holde længere.

English summary: Talking about the nail polish Miss Sweety 595 from Gosh. It's a little more mat, but all in all it's a nice nail polish for people who likes nude colors.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar