2012-09-30

Snart et skørt fra Angelic Pretty i mine hænder! :D

Jeg elsker Lolita Fashion, men for at være helt ærligt, ejer jeg ikke et rigtig brand mærke endnu, da jeg ikke har særlig mange penge.

Men nu bliver jeg 18 år d. 2 november! Og jeg har sådan ønsket mig et skørt fra Angelic Pretty, som en på facebook sælger (Yup, det er second hand lolita, men skørten kan ikke købes længere, da det er en udgået vare). Så min mor sagde, hun ville købe det til mig! :D


Selve billedet er taget fra Hellolace.

Til jer der ikke ved det, er Angelic Pretty det dyreste brand inde for Lolita Fashion! De har fandme også god smag, så det er klart, at jeg tit falder for noget af deres tøj. Desværre har jeg bare aldrig råd til det.

Dette skørt, som snart kommer i mine hænder hedder Classical Champagne Skirt, og det er absolut et smukt skørt! Det er i lyserød jeg får det, og det koster mig kun 800 kr! Det originale skørt uden porto har kostet 1500 kr., så det er virkelig lækkert~

Jeg glæder mig SÅ meget til at få det, og jeg skal helt klart have det på til det teselskab, jeg holder for nogen af mine venner til min 18 års.

Jeg skal nok tage en masse billeder, når jeg har fået fingre i det :D

English summary: I'm going to get Angelic Prettys Classical Champagne Skirt in pink for my birthday present from my mom! I can't wait to try it on, and feel pretty x//D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar