2012-09-28

Tegnehjørnets skole doodles~

Åh gud. Jeg har haft så travlt med gymnasiet, at jeg slet ikke har fået tid eller lyst til at skrive i min blog D:
For det første, er det vildt nederen, at jeg nærmest ikke har nogen indlæg overhovedet fra denne måned.
For det andet har folk ret med, at 2 g. er det hårdeste år i gymnasiet, når det gælder afleveringer og for det tredje, har jeg haft travlt i weekenderne med hensyn til mit arbejde inde for Comic Party :'D

Men lige nu vil jeg vise noget kreativt!
Jeg er begyndt at tegne i klassen, så det er nogle doodles, jeg er begyndt at farvelægge, jeg så har oploadet på DA. Jeg synes at min blog også skulle have glæde af, at kunne vise dem, så her er i hvert fald de to jeg har farvet:

Warm Memories © Mig - Kan også ses her.

Selvfølgelig er det fejl på hende, men nu er hun jo også en skole doodles - hvilket vil sige, at hun er tegnet i timen (modulet)! xD
Det er virkelig rart at tegne i modulerne, det gør en afslappet og hjælper dig til ikke at falde i søvn, hvis man mangler søvn (^^'), samt det er hyggeligt at tegne lidt på tegningen, og så skrive lidt ned af hvad der står på tavlen, for derefter at tage en ny farve og tegne lidt videre :D

OC (Original Character) Niu © Mig - Kan også ses her.

Der er virkelig en stor fejl på den der doodle af min OC Niu. Der er noget galt med hans øje, og det er super irriterende, for synes ellers, at jeg havde målt efter før jeg tegnede. Havde jeg så vist ikke.

Hvad synes i om mine skole doodles? De har forholdsvis nemme stillinger, da jeg ikke gider at koncentrere mit hoved om, hvordan det hele så skal vende, hvis jeg skal tegne det. Det er meget nemmere at holde det simpelt ;D

English summary: I've been SO busy this past month, and it's not going to get any better later on. But fear not - I've been drawing in class - so here's my school doodles which I colored because I felt like it. If you press the links under the pictures where there's standing 'her', you get into an english site with the picture.

2 kommentarer:

  1. ENDELIG et nyt indlæg! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, det har også bare været hundred år siden sidst x'D

      Slet