2012-09-02

Mit nye job! :D

Believe it or not, I got a job! ;D

Okay, det er faktisk lang tid siden, helt tilbage ved Bosei, hvor jeg lærte Trieu at kende. Til jer der ikke ved hvem han er, kan jeg jo lige fortælle det! xD
Trieu er redaktør og grundlægger af det danske manga magasin Comic Party!
Og nu er jeg ansat som anime anmelder for Alpha Entertainment! (OH, YEAH!) Det vil så sige, at hver evig eneste søndag, kommer der en anmeldelse af en anime inde på Comic Partys hjemmeside under deres blog, hvilket vil sige lige her.


Så har jeg lige taget et skærmbillede af bloggen inde på Comic Party, bare får at få noget visuelt xD

Denne her søndag har jeg anmeldt anime'en My Ordinary Life. Tryk her og læs den! :D
Og hvis i vil støtte mit arbejde, så tryk på linket i bunden og få dig et gratis 14 dages trial inde på Crunchyroll! :D

English summary: I got a job! :D I'm working for Alpha Entertainment, which is publishing the danish manga magazine Comic Party, where I write reviews of different animes every sunday - The best job EVER! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar