2012-09-06

Starlight Magasin nr. 10 er ude!

Hellow folkens!
Nu er jeg endelig færdig med DHO (Dansk-historie opgave) i gymnasiet, så nu føler jeg, at jeg har tid til at skrive nogle indlæg ;D

Jeg ville egentlig fortælle jer dejlige mennesker at Starlight Magazin nr. 10 er udkommet online! :D
Som sagt er det et dansk Lolita magasin skabt af nogle vildt awesome mennesker! Og ligesom i volume 9, har jeg to negletutorials med, som jeg håber at i folk herinde også kan få glæde af!

Nu er det første gang, at jeg uploader magasinet med en embed kode, men jeg tænkte, at jeg lige ville prøve det :'D

Du kan altid trykke her, for at læse magasinet eller på embed koden jeg har sat ind. Og der er forresten en rigtig sød krone tutorial med også!

Psst, mine negletutorials er på side 50-51 og 56-57! :D

English summary: The danish Lolita magasin; Starlight Magazin number 10 have been released! And just like in the last volume, I have two nail tutorials in it! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar