2014-05-01

Sakura Festival 2014

Som traditionen tro, var jeg endnu en gang til den danske Sakura Festival d. 26 april - det er allerede et år siden sidst, whow! Der var endnu flere mennesker, end der plejer at være, og desværre var priserne på noget af maden sat op, hvilket også var med til at gøre, at jeg kun kom om lørdagen.

Udover det så var det ekstremt hyggeligt! Vejret var fantastisk varmt, jeg kender endnu flere inde i manga og anime miljøet nu end sidste år, så der var endnu flere mennesker at sige hej til og kramme!

Jeg var derinde med min kæreste, Cecilie og min bedste ven og ellers så mødte vi bare resten!

Her kommer der så lige en bunke billeder fra om lørdagen, bare fordi jeg kan! Hvis du vil se flere kan du trykke HER :D

Et billede af Cecilie, hun havde taget sin mor med!
(som desværre har ryggen til lige på det her billede)

Min bedste ven Alex

Min elskede kæreste Jacob <3

Stine, der ligner en super hottie mens hun spiser sushi bento!

Så mødte vi Niko, der randomly havde den mest kawaii hund i hænderne!
Den hund blev totalt overfaldet af nus og kram!

Så er der lige et billede for at vise de ufattelige mange mennesker

Super flot cosplay! Jeg blev nødt til at have et billede.
Mange tak til personen på billedet, for at jeg måtte tage det~

En ekstrem smuk og sød Lolita jeg så,
tusind tak fordi jeg måtte tage et billede af dig!

Så var Sandie der selvfølgelig også, hun er min medarrangør til Tomo-con!

Så stødte vi på Tonny~
 
Billedet er taget af Dani Andersen, mange tak for det!
Jeg havde kodona inspireret outfit på, hvilket vil sige, at jeg var en ouji (prins).

Endnu et selfie er smexy Sandie og mig.

Så lånte jeg Sandies briller - de var über cool!

Endnu et selfie - jeg blev mega narcissistisk og selvglad i mit prince outfit
- I felt super handsome!

Så dansede vi traditionel japansk dans - jeg dansede sammen med Sandie!
Og jeg mødte "prins" Naveed midt i cirklen~

Så var der cosplay toget, en masse finde cosplayere der løber rundt som et tog,
mega hygge.

Så er der billede af kirsebærtræerne, som er det vi fejre.

Endnu et kirsebærtræ (sakura)

Og nogle blomster close-up

Jeg fik Beef Curry til frokost.
Der er ingen kartofler eller gulerødder i, da de blev spist inden jeg tog billedet, ups.

Jacob købte også en sushi bento til frokost~

Cecilie købte en sukiyakidon, mums!

Det var første gang, at jeg havde kodona inspireret outfit på og skulle prøve at minde om en ouji, som er navnet for en prins på japansk. Det handler om at se meget "handsome" ud og pretty boyish, eller lidt af en bishounen.
Jeg følte mig ekstremt pæn, for det er ufatteligt, at jeg pludselig kan se så "handsome" ud! Derfor blev jeg også ret så selvglad og narcissistisk - selvom det egentlig passer lidt til rollen som en handsome prins. Jeg jokede også med de andre om, at jeg skulle være en prins og at jeg manglede en tjener, haha! (I'm refering to the serie Kuroshitsuji/Black Butler).
Jeg ærgre mig dog over, at jeg ingen billeder har af hele outfittet :u

Men alt i alt var det sådan en lækker weekend! Det var hygge, varmt og skønt at ligge på et tæppe i græsset.
 
English summary: I was at the Danish Sakura Festival. I was dressed in some kodona inspirered outfit and therefore was supposed to look like a handsome/pretty boyish/bishounen prince. It was my first time dressing like that, and I difinitely liked it! I felt SO handsome and pretty.
Anyways, the Festival was great, the weather was lovely and the people was fabolous!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar