2014-05-07

OOTD - Sommerligt

Efter Sakura Festival var det stadig ekstremt godt vejr, så jeg fandt en masse skønt sommerligt tøj frem, og det varede i hvert fald i hele tre dage! Whow~
Mit OOTD om mandagen:
Der er et billede af mig med cardiganen på og et, hvor cardiganen er lidt mere af, så man kan se blusen bedre.
Jeg havde glædet mig virkelig længe til at have mine kanin tights på, så det var skønt at vejret endelig var til det.
Jeg kan rigtig godt lide den nuttede følelse, der kommer fra tøjet og dets simple farver.

Tingene er fra:
Hårbøjle: Tiger
Armbånd: Lavet af Louise Vangsted
Ring: Chocomint, købt hos Lolita Desu
Cardigan: H&M
Bluse: Penny's (Fra Irland)
Nederdel: H&M
Tights: Natural Basic, købt hos Lolita Desu
Mit OOTD om tirsdagen:
Så havde jeg lyst til noget mere knald på med farve dagen efter, så jeg gik hen mod lyserød. Endnu en gang et billede, hvor jeg har cardigan på og derefter et billede uden cardiganen for at se hele outfittet.
Dette outfit er så noget mere skørt end outfittet fra om mandagen.

Tingene er fra:
Hårbøjle: -
Sløjfe halskæde: Købt i Hamburg
Sølv halskæde: Auktion til J-popcon 2014, Rimas halskæde fra Vampire Knight
Cardigan: H&M
Bluse: Ellos
Shorts: H&M
Bælte: Købt i Hamburg
Leggings: Netto
Sokker: Netto
Mit OOTD om onsdagen:
Så er der et langt mere classy outfit - jeg skulle have valgt nogle neutrale leggings eller thights til, eftersom disse godt kan tage meget af opmærksomheden.
Det er første gang, at jeg egentlig har sat min bluse ned i nederdelen, og jeg synes faktisk at det er overraskende smart! Der er dog lige et lille billede i hjørnet med, hvordan det ville se ud uden. Det er slet ikke ligeså pænt!
Jeg satte mit hår op som to dango'er! :D

Tingene er fra:
Hårsløjfer: Tiger
Halskæde: L, fra J-popcon 2010
Armbånd: Lavet af Louise Vangsted
Ring: Chocomint, købt hos Lolita Desu
Bluse: Penny's (Fra Irland)
Top inde under: Tippy
Nederdel: H&M
Leggings: Netto
Det var de tre outfits, jeg gerne ville vise - jeg må indrømme, at det første outfit som er mest nuttet, er også det, jeg bedst kan lide!
English summary: The weather was great the days after the Sakura Festival, so I found a lot of summerly clothes in my closet and made all these OOTDs, I really love the first outfit - it's super cute!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar