2014-05-29

OOTD - underskjorte


Jeg har fået en skjorte af min mors veninde, som ikke skulle bruge den til noget - selvom den er alt for stor, og overhovedet ikke pæn på mig alene, så er den virkelig flot som en underskjorte til mine outfits! Sløjfen og de puffede ærmer gør virkelig ens outfit super cute!

Det første outfit med "kattekjolen" er fra lang tid siden, men jeg kan virkelig godt lide kontrasten mellem det hvide og sorte, plus det er en af mine yndlings kjoler i mit skab.
Min frisure på det her billede var en lille knold i den ene side, hvoraf hatten så sidder lige foran knolden.

Tingene er fra:
Hat: Matas
Øreringe: Købt i Hamburg
Underskjorte: Genbrug
Kjole: H&M
Leggings: Netto
Benvarmer: Matas
Det her outfit er fra i går, jeg var lidt i tvivl om det ville blive alt for hvidt, når kjolen var hvid, men det passede ret godt sammen.
Jeg ville originalt have haft mine nye sko på fra Ellos, som kan ses på billedet, men lige da jeg åbnede døren for at gå ud, virkede det virkelig koldt, så jeg måtte tage nogle andre sko på, som var varmere.
Selvom min frisure til det her outfit var ret simpel, så føltes det virkelig som prinsesse hår, fordi jeg har den perle "hårbøjle" i, det minder mig lidt om et diadem!

Tingene er fra:
Hårpynt: Genbrug
Øreringe: Købt i Hamburg
Underskjorte: Genbrug
Kjole: H&M
Knæstrømper: Kvickly 
Sko: Ellos

English summary: I got this shirt from one of my moms friends - it fits very well with my cute style and dresses, so here is two different OOTD with the shirt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar