2014-05-22

OOTD til skriftlig dansk eksamen


Så var jeg til min skriftlige dansk eksamen i dag. Puha, og jeg har overhovedet ingen følelse af, hvordan det er gået. Jeg håber bare, at det er gået fint nok!

Men anyways, det blev suuuuuper varmt i dag, over 20 grader, så det gjaldt om at have noget luftigt tøj på - alligevel skulle det være varmer end til 20 grader, fordi der ikke er nogen varme på vores Gymnasium lige for tiden, samt aircondition det sted, hvor vi holder de skriftlige eksaminer. For et kuldeskær menneske som mig ville det være blevet alt for koldt i 5 timer uden de leggings, jeg har på til OOTD'et. Jeg var SÅ glad for, at jeg havde taget dem på!
Eftersom at tøjet skulle være komfortabelt, tog jeg min skønne shorts heldragt på i dag, jeg elsker den virkelig - dens stof er sejt og den er virkelig rar at have på, samt den har et hjerteformet hul på ryggen - super smart!

Tingene er fra:
Hårpynt: Genbrugsbutik
Øreringe: Købt i Hamburg
Halskæde gennemsigtige stjerner: Thailand
Halskæde med stjerne i bundt: Købt i Hamburg
L halskæde: J-popcon
Heldragt: H&M
Leggings: Netto

English summary: Showing my OOTD, for my Danish exam today.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar