2012-08-29

Vinder af en Holographic Hero fra Gosh!

OH MY GAWD!

I virkeligheden havde jeg overhovedet ikke tænkt mig at skrive et blogindlæg i dag, da jeg har lidt travlt med lektier og afleveringer, men nu bliver jeg altså bare nødt til det!!

OH MY GAWD!

Jeg har vundet en giveaway!!! Det er så vildt, det er første gang! :D
Det er en giveaway der blev afholdt på Se min kjole og alt det andet, og det er en utrolig flot neglelak!

Yup guys, jeg har vundet Gosh's Holographic Hero!

Billedet er © fra Seminkjole ;3

Jeg er super overlykkelig for det, det er vildt awesome! Det har været en rigtig god uge i mit liv indtil videre! :D

Nu glæder jeg mig bare til at den kommer ind ad døren, så jeg kan prøve den! *hvin* >w<

English summary: I won Gosh's Holographic Hero in a giveaway! I'm so overjoyed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar