2013-02-20

Preview screning af Studio Ghibli: Oppe på Valmuebakken


I formiddags var jeg til en preview screning af Studio Ghiblis film: Oppe på Valmuebakken!

Den er fra 2011, men er lige kommet til Danmark i år (og oversat of course). Den udkommer først i biograferne d. 21 marts, så jeg var som sagt til en preview screning af den :D

Grunden til, at jeg var til en preview screning har simpelthen kun at gøre med mit arbejde, som har en masse fantastisk dejlige forbindelser xD
Som sagt arbejder jeg jo inde for Comic Party, så jeg skal anmelde denne dejlige Studio Ghibli film til jer alle sammen! I kan godt glæde jer til den~!

Til forskel fra de fleste Studio Ghibli film, er denne instrueret af Goro Miyazaki, som er den ældste søn af Hayao Miyazaki - så Goro har noget af en standard at leve op til! Og selvfølgelig i den kommende anmeldelse, vil denne film blive sat op mod Hayaos typiske stilart af film~

Jeg var super glad for, at jeg kunne se filmen før alle jer andre (lol xD), og vi var faktisk kun fire mennesker i den store sal inde i Grand Theater i KBH for at se denne preview screning. Alle de andre kunne ikke med så kort varsel - Og som gymnasie elev, er jeg åbenbart super spontan, random og føler, at jeg har for meget fritid, så selvfølgelig kan jeg gå til en preview screning! Det er så absolut typisk mig. Jeg mener, at en preview screning af en Studio Ghibli film er langt vigtigere (og vildt awesome) at dukke op til, end at dukke op til mine første to moduler i gymnasiet xD
For mit vedkomne er det ligesom at tage til en koncert med mit fave band.

Men som sagt, kan der glædes til en ny anmeldelse! ;D

English summary: Today I was in to see a preview screning of Studio Ghiblis movie; From Up on Poppy Hill. It's just been translated to danish (I saw it subbed, not dubbed) and it's going to be in the cinema 21th of march. I only got the opportunity because I have to make a review of it for Comic Party (The place I work at). It was so awesome! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar