2013-02-15

Swatch: O.P.I - Kiss on the Chic




Så har jeg endelig haft tid til at prøve O.P.I's Kiss on the Chic fra deres Beyond Chic Collection. Det er en virkelig smuk soft shade i sart lyserød.

Jeg har tre lag på, men alligevel virker den lidt gennemsigtig. Personligt synes jeg, at det er en meget tiltalende farve, fordi den netop er lidt gennemsigtig, men alligevel dækkende i et andet lys.

Normalt er jeg ikke til soft shades, men den her Kiss on the Chic er helt klart værd at have! Den giver ens negle et flot chic udseende (Nu er det jo også en chic farve xD) og sådan et rent og lidt "overklasse" look. Den er også virkelig velegnet som basis farve for en masse glimmer! Am I right?! :D

Jeg ville egentlig sige, at jeg synes den er rigtig flot, og jeg kunne simpelthen ikke tage mine øjne fra den! Den er virkelig kompatible med min hudfarve, og den ville gå rigtig godt til noget Sweet Lolita stil eller Classics for den sags skyld.

English summary: Showing of O.P.I's Kiss on the Chic from theirs "Beyond Chic Collection". It's a pretty soft shade in a light pink. I think it's one of the prettiest light pinks I've ever seen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar