2013-02-28

Skolepige inspireret outfit

Jeg syntes lige, at jeg skulle dele et billede af den nye skjorte, jeg fik købt i H&M, hvor den er taget på! Jeg lavede et japansk skolepige inspireret sæt, som jeg personligt synes blev super sødt :3

Skjorten forfra.

Så hele outfittet kan ses.

Skjorten bliver virkelig sød, når man har en super lille detalje på, som et bånd bundet i en sløjfe om halsen. Jeg satte mit hår op i rottehaler, da jeg også synes rottehaler er super dejlige, man kan dog ikke helt se dem på billedet.

Hele outfittet er sammensat af tøj fra lokale butikker i Roskilde, som alle kan have råd til, hvilket kan ses her:
Bluse: H&M
Nederdel: H&M
Sokker: Fatima
Handsker: Hjemmesyede
Bånd: Stof&Stil
Leggings: Netto

Selvom skjorten originalt nok ville gå mere til en form for stil såsom Kodona, føler jeg, at jeg formåede at gøre den noget mere cute, hvad synes i? :D

Btw, sorry, for den utrolig dårlige kvalitet af billederne, men det går sgu åbenbart ikke at tage billeder uden sollys med et digital kamera, damn x'D

English summary: I just wanted to show the outfit I was wearing with my new shirt, it's inspired by the clothes of a japanese schoolgirl - I really love the black bow around the neck~ (Sorry for the bad quality of the pictures '>_>)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar