2013-02-15

Stripelicious Valentine

Glædelig Valentines dag! Selvom det egentlig var i går, syntes jeg lige, at i stadig skulle se det design jeg havde på her til Valentines dag.




I forhold til alle andre gad jeg virkelig ikke lave hjerter på mine negle. Jeg ved godt det passer til dagen og det er lidt et must med en masse hjerter, men det faldt mig virkelig ikke ind at lave dem i år. Ergo havde jeg en Valentines dag med striber, eller en såkaldt "stripelicious" valentine, eh?! :D

Jeg valgte at lave et lidt "bolche" tema, og derfor lavede jeg en simpel 'manicure' med striber i bunden og valgte at ringfingeren skulle være fyldt helt ud med striber.
Pænt, nemt, sødt og chic ;D

Jeg blev faktisk virkelig glad for det, da jeg har et eller andet med striber~ Og striberne er placeret random, så den anden hånd har striberne andre steder, men det er præcis de samme farver.

Farverne der er brugt til dette design kan så ses her:


Fra venste mod højre:
En lyserød glimmer fra Nail Deco, den har et skær af guld i sig. Derefter en rød glimmer fra Nail Deco og en hvid af samme mærke. Herefter kan der ses O.P.I's Manicurist of Seville, og den sorte farve som ligger ned er Judy 006 af Andrea Fulerton.

By the way er O.P.I's Manicurist of Seville en super smuk farve, som jeg desværre havde svært ved at opfange med mit kamera! x'D

English summary: Happy Valentines Day everyone! (Even though it was yesterday, damn) This valentine I didn't wanted to make a nail design with hearts, so I had a "stripelicious" valentine, because I made a design with stripes! :D I think it's overly cute, chic and the best part is that it's easy to do! Oh, and I really love the base - which is O.P.I's nailpolish Manicurist of Seville, I simply adore it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar