2013-02-07

The latest 5 mins. doodles~

Det sidste stykke tid, har jeg været beskæftiget med SRO, hvilket også er kendt som en studieretningsopgave, som skulle laves, og den er endelig blevet færdig og afleveret i dag! :D
Jubi!
Men selvom jeg i realiteten burde have koncentreret mig fuldstændig på SRO, kunne jeg ikke lige lade være med at fatte en blyant og et papir, og lige hurtigt kreere en doodle på 5 minutter.


Det var lige en random doodle, jeg synes facebook skulle have glæde af, så jeg lavede lige en joke omkring Light Yagami fra Death Note, hvilket omhandler hans overdramatiske og underlige måde at skrive i sin Death Note på i anime'en! I kan altid tjekke videoen ud, for at se, hvad fanden jeg mener xD



Udover den doodle, så lavede jeg lynhurtigt en fredag aften i sidste uge, fordi det var en "kæresteløs" weekend, og det synes jeg lige min kæreste skulle vide at jeg ikke godkendte det xD


Så "I do NOT approve" kom op på hans facebook væg xD

Haha, det jeg rigtig godt kan lide ved 5 minutters tegning er, at de på et eller andet punkt er utrolig grimme, men det er også det, som gør dem søde. Så de er grim-søde! Når man bare laver random lyntegninger, behøver man hverken koncentrere sig eller tegne pænt - så derfor gør jeg mine karakterer udtryksfulde på en ret så grim måde xD
Hvilket jeg synes er noget sjovere at tegne! :D

English summary: So I had to focus on a big studying project which is combined by my study line - in Denmark it's called a "Studieretningsopgave" and is short called "SRO". So even thought I had to make it, I couldn't help myself but start doodling. So I made a doodle with a Light Yagami joke from Death Note about his writing - which you can see on the youtube video xD
The second five mins. doodle was from last friday, because it was a weekend without my boyfriend, I drew this girl (Maybe myself) who "DO NOT APPROVE" a weekend without my boyfriend :'D
What I like about five minutes drawings is that you don't need to koncentrate or make the drawing pretty. I somewhat thinks that those two drawings is very ugly. But that what makes them funny and cute - Ugly-cute! :D So I like to make my doodles very expressive!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar