2013-02-02

HAPPY TWIN TAIL DAY ;D

Hey guys!

Det er den 2 februar i dag! Og det vil sige, at for otaku'er er det en vigtig "helligdag" kendt som Twin Tail day! ;D
Twin Tail (Også kaldet "pigtails"), er en hyldest til rottehaler! Den er lagt netop d. 2/2, grundet tallene 2 og 2, så er det en perfekt dag til rottehaler! ;D
Jeg har også lagt Twin Tail dag under Lolita Fashion, da jeg synes, det er en rigtig dejlig ting at kunne have, når man har lolita tøj på - rottehaler er super dejlige!
Jeg elsker selv rottehaler, og jeg elsker at de kommer i så mange forskellige variationer.




Hvis du vil se den originale japanske Twin Tail Day side, så kan du altid trykke her - der er endnu flere billeder af ægte mennesker med rottehaler, end nogen af dem, jeg har lagt herind :3


Sailor Moon

My Ordinary Life (Nichijou)

K-on!

Miku Hatsune

Fairy Tail

Strawberry Marshmellow (Ichigo Mashimaro)

Tonari no Kaibutsu-kun (My Little Monster)

Puella Magi Madoka Magica

Sakura Hime Kaden
 
Tegami Bachi - Letter Bee

Clannad
 
Men udover det, fejrer vi specielt alle de dejlige manga og anime karakterer der har rottehaler, så hvilken karakter med rottehaler er en af dine yndlings?

Så har jeg selvfølgelig nogle favoritter, eller bare nogle karakterer jeg kan huske~
Jeg har skrevet under hvert billede, hvilken serie de er fra, hvis man helt vildt gerne ville vide det :3

Men endnu en gang god Twin Tail dag! Skynd dig at sætte dit hår op i rottehaler, hvis de ikke allerede er det ;D

English summary: Today is the Otaku "holiday" known as Twin Tail Day! (Twin tails is also called pig tails) So today we celebrate pig tails! ;D We love everything about pig tails, so of course we love anime and manga characters with it as well~ So I picked some of my "fave" characters with pig tails, and I just have to ask, did you know them all? - and which are your fave ones? :)

2 kommentarer:

  1. HAHAHAH xD Jeg troede, at det var en joke først xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, hvad kan jeg sige? Det er japanerer xD

      Slet