2013-06-10

Kommende teselskab

Her den 13 juni, hvilket er på torsdag, holder jeg et lille teselskab! :D
Jeg har inviteret seks søde mennesker, hvoraf hele fem kunne dukke op, hvilket gør mig så evig glad! Jeg var derfor lige et smut til Roskilde for at købe mig nogle pynteting til dagen.


Jeg fik købt nogle små muffinforme, eftersom jeg havde tænkt mig at bage små muffins, så der kan være mange forskellige slags. Så har valgte jeg chokoladebrune servietter, da det vil gå godt til mit service i hvidt og sart rosa. Jeg købte også 25 g. rosenknopper til at lave mit eget rosenvand for nogle af kagerne, fordi rosenvand var udsolgt i helsekost forretningen, og jeg stolede ikke helt på om Matas rosenvand var spiseligt.
Ergo besluttede jeg, at jeg ville prøve at lave det selv. Man skal bare bruge rosenknopper, (citronsaft for farve) vand og sukker, sætte det på et blus og så skulle jeg meget gerne få rosenvand ud af det ;D
Jeg skriver helt klart senere, hvordan jeg har gjort til alle jer som gerne vil prøve det samme.
 
Jeg havde et budget på 100 kr. til pynteting, eftersom jeg har tonsvis af ting i forvejen og ikke har så mange penge igen. Det her blev også langt under 100 kr. Da muffinformene og servietterne er fra Søsterne Grene, så det hele kostede 21 kr. og rosenbladene er fra en tebutik, hvoraf 25 g. kostede 25 kr.

Jeg glæder mig helt vildt til teselskabet, og i kommer til at høre meget mere om det! :D
 
English summary: I'm holding a little tea party here the 13th~! I've invited six sweet people, where five of them could come. I was out shoping today for some decorative things. I also bought rosebuds to make my own rosewater for some of the cakes. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar