2013-06-01

Maj månedens anime på Comic Party bloggen!

Som så mange af jer ved, så arbejder jeg som blogger inde hos Comic Party, hvor jeg har sektionen "Søndagens Anime Streaming". Det vil sige, at jeg anmelder en anime hver søndag!
Jeg tænkte det ville være lidt cool at fortælle, hvilke anime'er jeg har fået anmeldt i løbet af måneden, så i kan se, om der er nogen i godt kunne tænke jer at læse.
Det er en ting, jeg fremover vil gøre, så I på bloggen også kan få inddel i nogle anmeldelser, hvis i synes i sidder og mangler nogen fra min side af ;D
Her er listen af anime'er fra maj måned, startet ud med den allerførste:
Zettai Boei Leviatan - Det er en mahou shoujo serie, der er en nuttet, hyggelig anime.
Devil Survivor 2 The Animation - En action serie, som er en sequel til den originale historie.
Gargantia on the Verdurous Planet - Super interessant sci-fi serie, med to kulturer der mødes.
Muromi-san - Utrolig morsom 15 minutters serie, om en havfrue der lever livet.
Det er de anmeldelser af serier, som er udkommet i maj måned. Hvis du gerne vil læse dem, skal du bare trykke på titlen af serien.

Hvad synes i om de animer, der var valgt ud i maj måned? Er det dejligt med en variation i genre, eller er der flere bestemte genre, i gerne ville se flere af? ;D
English summary: This post is only interesting for danes, since every review of the animes is in Danish, sorry guys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar