2012-03-07

"Huh?" The Princess says

Nu elsker jeg jo bare manga'en Princess Ai, hvilket nok allerede er opdaget af den hurtige læser i min Manga Review over den ;D
Jeg vil sige, at det er en af mine obsessions manga'er, da jeg så gerne vil eje alt inde for den. Langsomt men sikkert får jeg skrabet alt omkring Princess Ai til mig, kom til min spartelformet hånd merchandise! (Kunne ikke ligefrem skrive buttet, da mine fingre er sådan aflange og håndfladen spartelformet? xD)

Altså indtil videre ejer jeg serien på dansk (Har bl.a. to volumes af 1'eren), 1-2 af efterfølgeren Princess Ai: Prism of Midnight Dawn, en jakke fra manga'en - som min mor syede og til sidst The Comic Strip Collection: Princess Ai of Ai-land. Det er ikke meget, men der er fandme også svært at få det til sig X_X

Desværre kan jeg ikke fremvise min glæde for Princess Ai inde på MAL (My Anime List), eftersom den ikke findes derinde (D:), for at sige det kort, er det en side, hvor man kan skabe en liste med alle de manga'er og anime'er, man har læst og set. Problemet for mig er, at min ultimative fave manga ikke findes derinde -__-'
Jeg researchede omkring for at finde ud af, hvorfor den netop ikke var der. Og jeg fandt skam også ud af det. Desværre skrider Princess Ai imod deres guidelinjer, om at det skal være japanske manga'er, for Princess Ai er et originalt engelsk værk. Så den er originalt skrevet på engelsk. Her er deres direkte ord:
"Princess Ai was removed because it is an original English language work, which is against the database guidelines. Ai Yazawa's only involvement was the character design."
- Så det sucks bare!
Nårh jah, hvis i vil finde mig derinde, skal i bare trykke her :D


Men da jeg jo er helt pjattet med serien og Kujiradou tegner så dejligt, måtte jeg da lige prøve at tegne et billede fra manga'en - Det er gjort med kul, og blev ret glad for resultatet :D
Titlen er: "Huh?" The Princess says.

Jeg har © på billedet, og det kan også findes her :D

Dette er så det originale billede, jeg tegnede efter.

Min tegning er ikke så lille som originalen, min er tegnet på et A4 papir, så den er meget stor - normalt tegner jeg på en A5, da jeg har svært ved at tegne store ting og blive færdige med dem.
Jeg valgte det billede, fordi jeg altid havde syntes, det var pænt. Self er min tegning ikke ligeså pæn, som den i bogen, men jeg synes det blev en ret god lighed, og jeg overvejer at tegne noget mere fanart til Princess Ai :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar