2012-03-21

Så er stoffet købt~

Tja, jeg var ude i Stof&Stil med min far og min lillesøster, og det var, fordi jeg skulle købe stoffet til min gallakjole til gallafesten på skolen i April! :D
Jeg havde jo skrevet et indlæg før, hvor jeg fremviste kjolen, og hvad jeg skulle ud og have, nu har jeg så købt det hele.

Her er det bløde tyl i Rosa, ærlig talt er den lidt mere lillaagtig,
 end jeg havde regnet med :3

Der er købt for 188,68 kr. blødt tyl, og der er 6,30 meter af det. Det kostede 30 kr. pr. meteren.

Her er det sorte Party Satin og Acetat foer i sort.

Så blev der købt Party Satin i sort for 89,92 kr. og det er for 1,50 meter. Det koster 59,95 pr. meter, for sådan noget stof. Der er også noget foer, kaldet Acetat, hvilket også er i sort. Der var også 1,50 meter, det kostede bare 43,42 kr. Og det kostede 29 kr. pr. meteren.

Dette er alt tilbehøret.

Så har jeg også købt tilbehør til kjolen. Der skulle jo være en lynlås, og der købte jeg en usynlig spiral lynlås i 45 cm til 10 kr. Jeg købte satinbånd til stropperne og til rundt om livet med perler på. Det er 15 mm og er i sort og den kostede også 10 kr. Derefter købte jeg en hårbøjle (Eller sådan en bund til en hårbøjle - lave nemlig min egen) i 15 mm også til de 10 kr.
Så fik jeg købt 2 poser sorte perler med ca. 50 g. i stk. til 26 kr. Og det samme med de rosa perler. Jeg skal bl.a. også bruge perlerne til mit matchene negledesign på det tidspunkt :D
Alt i alt blev det til ca. 406 kr.
Uh, hvor jeg glæder mig til at se kjolen og ikke mindst have den på! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar