2012-03-06

Venter på nyt bling bling ;D

Min mobil er gået i sort, og vil ikke tænde, ergo er den nu ufattelig død. Det var egentlig også det eneste, man kunne forvente efter de her ca. 4 år. Jeg kommer til at savne dens unikke udseende TT_TT
Tja, nu synes i nok ikke at en mobil er så ufattelig spændende, men jeg vælger altså mobiler på bestemte måder, nemlig igennem Thailand. Ergo var jeg nok den eneste i Danmark som ejede en mobil som hed: Lenovo 688 "Hello Kitty".
Yes. Hello Kitty. Den var fucking hardcore! Og utrolig Lolita agtig, virkelig noget tilbehør til Sweet Lolita~!

Jeg fandt billedet på nettet, men sådan så den ud,
da jeg lige fik den :D

Hver gang mobilen tændte, slukkede, fik en sms osv.
blinkede og lyste den ligesom her ;D

Den havde Dual Simkort, så den kunne have to Simkort i, hvilket kunne gøre den til en privat- og arbejdsmobil.
Den havde Touch Screen.
Bateriet duftede af perfume og havde matchene designs på.
Den kostede mig omkring 200 kr.
Det eneste minus var at ordbogen var engelsk, så ingen æ, ø eller å'er i mine beskeder - jeg skrev dem oldfashioned x'D
Nu er de overstående billeder meget flotte, da de sikkert lige har fået dem, og taget billederne, i hvert fald det første, det er fra en hjemmeside, hvor man kan købe den, vil jeg mene. Min så mere sådan her ud:

Der kan den pinden ses til Touch Screenen, og som i nok har opdaget,
er alt sølvet slidt af og diamanterne i Hello Kitty'en også D: 

Sådan så den ud bagfra, og igen er den utrolig slidt,
både hvad diamanter og sølv angår >.<

Sådan så den ud indevendig. I bunden er der til to Simkort,
Et billede kort til en USB, så man kunne overføre sange fra PC'en til mobilen,
samt det matchene batteri.


Nu er min far kommet hjem fra Thailand, så jeg glæder mig til, at han kommer forbi, så jeg kan få min nye bling bling mobil :D
Jeg ved ikke, hvordan den kommer til at se ud, men når jeg får fingre i den, skal jeg nok vise den frem :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar