2012-03-10

Ny mobil! :D

Nu er min far kommet hjem fra Thailand, så han har lige været forbi her til morgen - Det var sørme godt at min kærestes mor skrev en sms om, hvornår vi skulle ud og fejre hans mormors fødselsdag i dag, ellers havde jeg simpelthen ikke været vågen :U

Min far havde en masse skønne ting med hjem, men dem viser jeg senere, lige nu er det den nye mobil, jeg vil vise jer! :D
Kan i huske jeg ventede på nyt bling bling, og her er den så! Den er fra Oppo og hedder Blink Blink Bloom (u525t)!


Her er den i æsken, og yup, det er boybandet 2PM der reklamere for den! ;D

Her har jeg så åbnet den :D

Sådan ser den ud når jeg slår klappen op.

Her har jeg så åbnet alt, og heldigvis er Usermanuel på engelsk ^^

Sådan ser den ud omme bagved, hvor batteriet skal være :3

Her har jeg sat den til opladning, og den lille blomst i hjørnet
lyser! Så nuttet!

Jeg ved ikke hvordan den virker endnu, da den lige skal oplades, men jeg lover at skrive et nyt indlæg om hvordan den virker! :D
Jeg kan så lige fortælle, hvorfor det er det koreanske boyband 2PM der reklamere for mobilen her, nu hvor det er en Thai mobil, og det er simpelthen fordi Nichkhun som er med i 2PM er Thai, derfor reklamere de også for sådan noget xD
Og jeg må sige, at den er totalt lolita agtig indtil videre, lyserød, blomster på, spejl og alt muligt! Jeg har også fået at vide, at det er blomsterne på mobilen der lyser/blinker, når man får en sms og så'n :D

1 kommentar:

  1. FEDT :D

    Katrine // Snomme.blogspot.com/2012/02/giveaway-d.html

    SvarSlet