2012-03-14

Min Gameboy Color lever stadig ;D

Det er blevet utrolig in i min klasse, at spille de gamle Gameboy Color Pokémon spil på pc'en (Downloaded, eller som en emulator). Jeg synes det er ret underholdende, så fandt selvfølgelig min gamle Gameboy Color frem igen i dag (Jeg har den faktisk liggende på hylden, så mine øjne burde se den og få lyst til at game - NERD ALERT xD) - Personligt er jeg mere til nostalgien ved at holde Gameboy Coloren også spille spillene på den, end at de er på pc'en. Selvfølgelig er det ret fedt, at kunne spille dem på pc'en, hvis man nu ikke har samme mulighed som mig.

Her er de to, desværre er den lyserød død, men den gule lever skam endnu! ;D

Jeg har to Gameboy Colors eftersom jeg ikke er enebarn, og hvad det ene barn får, skal det andet jo også have, ikke?
Faktisk er jeg utrolig glad for at min mor interesserede sig for spil dengang, for ellers ville jeg ikke have ejet sådan en i dag. Jeg ville hellere ikke have spillet Kirby's Dreamland, hvilket er min skat, når det handler om min Gameboy Color, det er det spil som altid sidder i Gameboy'en!
Selvfølgelig har jeg flere spil, men det fleste har været min brors i tidernes morgen, og det er derfor hans navn står på dem alle sammen, hvilket nok sætter værdien ned :U

Her er alle de 6 Pokémon spil jeg ejer, som engang har været min brors.

Fra venstre øverste hjørne og hen, er der Pokémon Red som er fra år 1996 (Jeg har været 2 år dengang xD). Pokémon Blue også fra år 1996. Den næste her er også blå, og jeg er faktisk lidt i tvivl. Der står på selve spillet, at det er Pokémon Blue, så ved ikke helt om det er en af de andre udgaver, men jeg ikke kan finde denne udgave nogen steder, jeg regner med det er en Blue. Så er der Pokémon Yellow: Speciel Pikachu Edition fra 1998. Derefter kommer generation II af Pokémon serien (Lol, anden generations pokémon! xD), som er Pokémon Silver og er faktisk fra år 2000. Det sidste af alle spillene som jeg har, er Pokémon Crystal som er fra 2001, det er det allersidste spil vi fik købt.

Her er 7 andre spil, og det er resten jeg ejer.
Det vil sige jeg har 13 spil i alt.

Nu er det jo min mor, der har valgt spil, så har nogle ret "barnlige" nogle - hentyder specielt til de to første spil xD
Men fra øverste venstre hjørne og hen, er det første spil The Land Before Time, som er fra serien Landet for længe siden - jeg elskede den film serie! Jeg har dog ikke kunnet finde ud af, hvornår det spil blev udgivet. Det næste er så Winnie the Pooh: Adventures in the 100 acre wood, det er fra 2000. Jeg kan huske, at jeg elskede det spil dengang. Så er det næste Kirby's Dreamland fra 1992, åh, det er sådan et fantastisk Kirby spil. Så er der Arcade Classic 1: Astroids & Missile Command fra 1995. Derefter er der Wario Blast: Featuring Bomberman kreeret i mit fødselsår, nemlig, 1994. Så er der Double Dragon III fra 1992, og til sidst men ikke mindst Street Fighter II også fra året 1992.

Mit yndlings Gameboy spil, har elsket Kirby lige siden!

Selvfølgelig er der også nogle spil, som jeg stadig i dag gerne ville have. Det er i hvert fald Kirby's Dreamland 2. Jeg ville så gerne have fingre i det! Så jeg spurgte mine klassekammerater om de havde det spil liggende og samle støv, for jeg ville med glæde købe det :D

4 kommentarer:

  1. Jeg er så træt af at min game boy color fik kakao mælk i sig (Så kan man lære at være 13 år gammel og et fjols :'D)

    SvarSlet
  2. Hvordan kan det sætte affektionsværdien ned, at der står Tim på? Fordi det ikke er dit navn? Jeg forstår det ikke helt xD Er det fordi, at de ikke betyder lige så meget for dig, som de gør for ham?

    Katrine // Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sætter affektionsværdien ned, hvis man skal sælge det, eftersom designet er "beskadiget", så det er på den måde det menes med affektionsværdien :D

      Slet