2013-05-29

Kitty Cat Orange



Jeg var i Jylland her i lørdags for at besøge min kærestes højskole og se al hans kunst. Jeg lavede derfor lige en hurtig, nem og simpel mani fredag aften, så jeg kunne have nogle søde smarte negle, som ville passe til mit tøj.

Jeg havde nemlig nogle orange og sort stribede knæstrømper, som jeg gerne ville have på. Min tøjstil om lørdagen var derfor lidt a la "Sugar Sugar Rune" 'heks' i orange (Sugar Sugar Rune er en super kawaii manga og anime, of course!).

Det er første gang, at jeg har fået prøvet en af mine orange neglelakker, så var super glad for, at jeg lavede denne mani. Det er en helt normal mani, indtil det lille kattehoved titter op på ringfingeren, og de sorte striber på lillefingeren. Jeg har derfor valgt at kalde denne mani for Kitty Cat Orange (Originalt skulle det have været Orenji i stedet for Orange, men da folk normalt ikke forstå så meget japansk, oversatte jeg det jo bare til Orange i stedet x'D) 
Det gav et meget sødt resultat.

Manien har holdt ret længe, den er overhovedet ikke slidt på nogen punkter! Den er stadig præcis som på billedet, jeg tog om lørdagen!


Så tog jeg også lige hurtigt et billede af de neglelakker, jeg fik brugt.

Fra venstre mod højre er det:
Essie - Fear & Desire
Andrea Fulerton - Judy 006
Nail Deco - Gul
Gosh - Bubble Gum
Sally Hansen - Diamond Flash Top Coat

Den orange farve er vildt lækker, og skinner super dejligt igennem! Selvfølgelig er der lidt mere skin på, end den originalt har, fordi jeg brugte Sally Hansen Diamond Flash Top Coat ;D

English summary: I made this simple, easy and fast mani. I had some orange and black striped stockings I wanted to try out, so I made a mani that would fit it, and went all "Sugar Sugar Rune" 'witch' fashion style. I called this mani for "Kitty Cat Orange", originally it should have been Orenji instead of Orange, but a lot of people don't understand japanese, so I just went with Orange instead. You can see the nailpolishes I used on the last photo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar