2013-05-04

Outfit: Cute Oversized

Normalt går jeg ikke så tit i for stort tøj, eftersom det er sjældent noget af det sidder pænt, og så ligner jeg personligt bare en firkantet ting mere end noget andet.
Men nogen gange finder man altså noget stort tøj, som helt klart kan gøres nuttet! Nu er det måske langt fra alle som gerne vil se nuttet ud, men jeg er en af dem, som HELST vil være nuttet. Og når man ikke ser naturligt nuttet ud, må man jo klæder sig lidt mere derhen af.
For stort tøj kan tit gøres nuttet med et skørt, så her er mit outfit for noget tid siden!:


Jeg føler mig selv virkelig nuttet, når jeg har det på, og det bedste er vel, at jeg føler mig nuttet i det, hmm? :3
Jeg satte mit hår op som figuren Shizuku Mizutani fra serien "Tonari no Kaibutsu-kun" (På engelsk er tilen My Little Monster - bliver lidt nødt til at sige det, da tonari no kaibutsu-kun IKKE betyder det samme som den engelske titel -.-)
Så gik jeg også lidt i "Mondo Guerra" (Han var med i sæson 8 af Project Runway) stil med at mixe striber og tern, hvilket jeg egentlig ikke helt havde regnet med ville gå så godt :3
Hele outfittet er sammensat af tøj fra lokale butikker i Roskilde:
Bluse: Vero Moda
Top inden under: Tippy
Nederdel: H&M
Leggings: Netto
Knæstrømper: Fatima
Og i mit for store nuttet tøj, gik jeg i skole og havde en god dag, vil jeg gætte xD
English summary: I just wanted to show how oversized clothes also can be looking cute. I really love to look cute, so I mostly want to dress cutely too, so that I actually can look cute, haha! I guess it's kinda a japanese logic I've got. My hair is in the hairstyle Shizuku Mizutani has from the series Tonari no Kaibutsu-kun (Or known as My Little Monster). And I went a little Mondo Guerra (He was in the TV show Project Runway season 8) style, with mixing stripes and checks togethder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar